Reklamační podmínky

Reklamační řád

Vrácení zboží, případně reklamaci můžete řešit několika způsoby:

 

  • Osobně na prodejně v Hronově

U nás zakoupené zboží je možné vrátit nebo reklamovat osobně v Hronově v naší prodejně. Někdo z našich techniků s Vámi vše vyřídí a nalezne vhodné řešení.

 

  • Telefonicky

Na lince +420 491 483 805 Vám naši zkušení odborníci poradí a individuálně s Vámi vyřeší, jak zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat.

 

  • Písemně e-mailem

Zašlete nám svoji reklamaci písemně na e-mail reklamace@coroll.cz. Předmět „reklamace“. Uveďte číslo Vaší objednávky a název zboží, které chcete vrátit. Spojíme se s Vámi a reklamaci vyřídíme.

 

Další podrobnosti naleznete v obchodních podmínkách společnosti.